Uitnodiging Gemeente ontbijt donderdag 6 april

Geachte leden van de dorpsraad Vreeland,

De uitgestrekte gemeente Stichtse Vecht is uniek om haar diversiteit. Van dichtbebouwde wijken in Maarssen-broek tot landelijke, kleine dorpen en van industrie langs het Amsterdam-Rijnkanaal tot kleine ondernemingen: de verschillen zijn groot.

Gelukkig zijn er veel inwoners die zich ook inzetten voor hun eigen dorp, om de ‘eigenheid’ van die dorpen te behouden en activiteiten te organiseren. Dit gebeurt ook veel in de dorpen Vreeland, Loenen a/d Vecht, Loenersloot en Nieuwersluis,

Dat vinden we heel bijzonder. U bent voor ons één van die inwoners, en daarom mail ik u!

Het College van Burgemeester en Wethouders doet momenteel een Kernentour door de gemeente. Bij deze tour bezoekt het College meerdere kernen en hun inwoners.

Zij zouden het leuk vinden om u en andere betrokken inwoners dan te ontmoeten, en gaan graag het gesprek aan over thema’s die belangrijk zijn voor de toekomst van uw dorp.

Namens het College wil ik u dan ook van harte uitnodigen voor een ontbijt op donderdag 6 april.

U bent welkom om 08:00 uur in het Dorpshuis Vreeland (Fetha 16, 3633 CT Vreeland). We zullen daar – in informele sfeer – in gesprek gaan met de verschillende wethouders en de burgemeester, onder het genot van een broodje en een drankje.

Rond 09:15 uur zal het College vertrekken naar het volgende bezoek.

We beseffen dat het ontbijt op een werkdag valt, en we zouden het dan ook zeer waarderen als u aanwezig kunt zijn!

Kunt u i.v.m de catering uiterlijk vrijdag 31 maart aan mij laten weten of u wel of niet aanwezig bent? Wanneer u onderdeel bent van een vereniging of bestuur, is uiteraard ook een ander lid welkom, of bent u met twee personen welkom.

Wilt u dat dan ook doorgeven?

Nog even in het kort:

Ontbijt met voltallige College van B&W

Donderdag 6 april, tussen 08:00 – 09:15 uur

Dorpshuis Vreeland

Mocht u nog vragen hebben, bel of e-mail mij dan gerust via onderstaande contactgegevens.

Ik hoor graag van u, hopelijk tot ziens op 6 april!

Met vriendelijke groet,

Namens het College van B&W,