Programma Opschoondagen op vrijdag 28 en 29 maart 2014

Aan de bewonersorganisaties en de scholen die meedoen aan de Opschoondagen in Stichtsevecht op vrijdag 28 en zaterdag 29 maart 2014

Beste mensen,

Bijgaand vinden jullie het definitieve overzicht en de organisatie van de Opschoondagen.

Totaal doen er dit jaar één en twintig wijken/kernen in de Stichtsevecht – al of niet in samenwerking met scholen –  mee. Dit zijn er vijf meer dan verleden jaar.

Nieuw zijn: Fazantenkamp, Kamelenspoor, Boomstede, Zebraspoor en Staatslieden/Zeeheldenbuurt.

Naar verwachting zullen er ongeveer zevenhonderd kinderen en volwassenen Supporter van Schoon zijn en de handen uit de mouwen steken.

De weersvoorspellingen zijn goed.

Naast een zichtbaar resultaat is het ook gewoon leuk om met elkaar in de kern/wijk bezig te zijn door uw kern/wijk schoon te maken.

Als bewonersorganisatie ook een mooie gelegenheid om wellicht nieuwe leden te werven.

Ik zou het op prijs stellen als jullie aan mij zouden willen doorgeven hoeveel containers en zakken met afval er opgehaald is en hoeveel kinderen/volwassenen er mee gedaan hebben.

Ook namens het college van burgemeester en wethouders heel veel succes met uw vrijwillige inzet in de kernen/wijken van Stichtsevecht.

Als er nog vragen zijn dan kunt u mij altijd bellen of mailen.

Met vriendelijke groet

Mario van Dijk